skip to Main Content

Pochází z Opavy, kde v roce 2015 ukončila ekonomické lyceum. V témže roce začala studovat na brněnské JAMU operní režii. Nyní dokončuje druhý ročník magisterského studia.

První představení, na kterém se podílela, proběhlo v roce 2011 v Loutkovém divadle v Opavě. Výtěžek z dvouaktové činoherní pohádky Divadla Járy Cimrmana – Dlouhý, široký a krátkozraký byl věnován dětem Slezské nemocnice v Opavě. Na JAMU začínala s komorními projekty v rámci Studia Devítka, mezi které patří vlastní inscenace árií Pohádky je konec (2015), Manželské kontrapunkty (2016) a Labutí píseň (2016) skladatele Jiřího Pauera. Kromě operních inscenací režírovala činoherní hru magického realismu Edgar L. Klímy (2017). Jako absolventské představení v bakalářském ročníků jí byly svěřeny dvě jednoaktové operety  Vdova Grapinova F. von Flotowa a Zasnoubení při lucernách  J. Offenbacha (2018, Divadlo na Orlí, Brno). Dále například dvě soudobé opery Falstaff J. Najvara a Neznámá D. Šimka, které byly uvedeny v rámci festivalu Janáček Brno 2018 (Divadlo na Orlí, Brno).  Další inscenací byl Lazebník Sevillský (2019, Rzeszow, Filhormonia Podkarpacka, Polsko). Jako absolventské představení v magisterském ročníku připravuje operu Figarova svatba, která bude mít premiéru v březnu 2021.

V průběhu studia nabírala zkušenosti mimo jiné i jako asistentka režie. Podílela se například na titulech:  Imresario v koncích D. Cimarosy (2016, režie Marek Mokoš, DnO), Mikádo Gilberta a Sullivana (2017, režie Dominik Beneš, Jihočeské divadlo), Arizona Lady F. Kalmán (2017, režie Dominik Beneš, Slezské divadlo Opava), Don Carlos G. Verdiho (2019, režie Martin Glaser, Národní divadlo Brno), Turandot G. Pucciniho (2019, režie Tomáš Pilař, Otáčivé hlediště, Český Krumlov), Růžový kavalír R. Strausse (2019, režie Jiří Heřman, Národní divadlo Brno).

Back To Top